Ar esate patenkinti įmonės įvaizdžiu internete? Viskas prasideda nuo kontakto

Dizainas


Dizainas - PARDUODA

Ar kada nors susimastėte kokią didelę konkurenciją turi prekės, prekių ženklai ar paslaugos? Kas padeda jiems surasti savo klientą? Kas padeda išsiskirti iš daugybės kitų? Ir kas nulemia, kad klientas nusprendžia įsigyti vieną ar kitą produktą, paslaugą? Vyrai, moterys, vaikai, senjorai? O gal mažas ar vidutines pajamas gaunantys žmonės yra jūsų pagrindiniai klientai? Visi jie nori gražiai atrodančios prekės, stilingai pateiktos paslaugos ir "skanaus" viršelio, kuris pasufleruotų kas slepiasi viduje. 

Dizainas ne vien tik gražus paveikslelis, tai komunikacijos priemonė ir žinutė, kurią jūs norite perteikti savo klientui.

Kalėdos! Raudona etiketė ir baltos raidės. Kas tai? Jau atspėjai? Taip tai COCO COLA. Yra dalykų kuriuos atpažįstame vien iš spalvos, kvapo, formos. Visa tai firminis stilius, kurius vieniją visą įmonės įvaizdžio ir reklamos kampaniją.

Firminis stilius - įmonės vizitinė kortelė atpažįstama rinkoje. Pasitelkus visą kūrybinę komandą, įvaizdžio strategus, dizainerius, komunikacijos ir marketingo vadovą sukuriamas originalus Jūsų paslaugas vienijantis apipavidalinimas. Firminis stilius  – tai netiesioginė komunikacija, reklamuojanti ir primenanti kompaniją visur ir visada; tai pirmasis kontaktas su būsimaisiais kompanijos klientais, partneriais. Firminio stiliaus sukūrimas - investicija į reklamą, kurią matys potencialūs ar jau esami Jūsų partneriai kekvieną kartą gavę iš Jūsų laišką, pasiūlymą ar sąskaitą-faktūrą.

 

Pagrindiniai firminio stiliaus elementai:

  • Logotipo kūrimas. Logotipas - tai įsimintiniausia įmonės arba prekės ženklo dalis, kuri išskiria Jus iš konkurentų.
  • Prekės ženklo kūrimas. Prekinis ženklas - tai parduodamo produkto įvaizdis, jis turi būti lengvai įsimenamas, kelti teigiamas emocijas.
  • Firminiai blankai (firminis blankas, PVM sąskaita-faktūra). Firminis blankas - reprezentuoja Jūsų įmonę kitose kompanijose, todėl jie privalo būti solidūs, santūrūs, bet tuo pačiu išsiskiriantys iš kitų įmonių dokumentų.
  • Vizitinė kortelė. Asmeninės ir bendrosios vizitinės kortelės reprezentuoja ne tik Jūsų kompanijos darbuotojus, bet ir formuoja bendrą Jūsų įmonės įvaizdį klientų bei partnerių akyse. Todėl labai svarbu, kad jos būtų išvaizdžios, informatyvios ir išskirtinio dizaino.
  • Firminiai vokai. Personalizuoti firminiai vokai su Jūsų įmonės atributika labai svarbi įvaizdžio dalis, jeigu Jūsų įmonei tenka bendrauti paštu.

    Firminio stiliaus sukūrimo kaina nuo 1000Eur.


Papildomi firminio stiliaus elementai:

  • Darbuotojų pažymėjimai - tai firminio stiliaus dalis, kuri leis klientams ar partneriams iškart atskirti Jūsų įmonėje dirbantį darbuotoją.
  • Firminiai aplankai dažnai naudojami susidėti informaciją, pasiūlymus einant į susitikimus, todėl firminis aplankalas su Jūsų įmonės logotipu atrodys solidžiai ir kels didesnį pasitikėjimą Jūsų įmone.
  • Firminiai lipdukai, kurių pagalba, bet kokiam daiktui nesunkiai suteiksite savo kompanijos įvaizdį.
  • Firminė apranga pabrėžia, jog Jūsų kompanija - tai vieninga komanda.
  • Įmonės automobilis Jūsų įmonės atributika ant automobilio puiki reklama Jums.
  • Firminė pakuotė išskirtinis prekės bruožas, kuris vizualiai Jūsų gaminamą produktą išskiria iš konkurentų.
  • Reklaminis šūkis - tai svarbi reklamos dalis.  Gerai sugalvotas reklaminis šūkis padės lengviau parduoti, išpopuliarinti norimą produktą arba prekę.
  • Pakuotės dizainas. Graži, akį traukianti pakuotė kels didesnį pasitikėjimą, bus geriau perkamas produktas. Komercinių pasiūlymų apipavidalinimas ir ruošimas padeda lengviau parduoti prekes ir paslaugas partneriams, gražiai paruoštas komercinis pasiūlymas išskirs Jus iš konkurentų ir Jums bus skiriamas didesnis dėmesys.
  • Internetinė svetainė. Internetinis puslapis turi atsipindėti Jūsų įmonės veiklą, būti informatyvus ir patrauklus. Kokybiškai sukurta internetinė svetainė - tai Jūsų imonės vizitinė kortelė internete, todėl labai svarbu technologijų amžiuje tūrėti gerai sukurtą internetinę svetainę.
  • Visi kiti prekės ženklo kūrimo darbai ar netradicinių idėjų įgyvendinimas.